Faces of Me

Faces of Me

What I say is.....

Jika denyut nadi kita sama, bicara di hati juga serupa. Itu satu tanda pasti, kita mungkin serasi...:)

Bersyukur di atas setiap kejadian yang dicipta Allah...

Bersyukur di atas setiap kejadian yang dicipta Allah...

Tuesday, February 16, 2010

CiNtA dAn HaRaPaN


dalam hati ada cinta
tapi sukar meluahkannya
menanti mengharap sebutir kata
kepastian yg entah bila kan kunjung tiba
aku lemas dalam penantian
aku tewas menanti kepastian
aku pantai yang tak pernah jemu menanti
tapi kau ombak yang datang dan pergi
tanpa kau titip sebuah kata
yang bisa merungkai rasa curiga
antara ada dan tiada
kisah kita tiada hujungnya
aku masih begini
menanti dalam harapan
yang terkadang kala tewas oleh perasaan
kerana aku hanya perempuan
malu untuk menagih kepastian
lantas aku kecundang bersama cinta dan harapan



ShIdA sHaM

1 comment:

Anonymous said...

cool lah...wa nme je org seni tp karang sajak pon cau cin cau lg...heheheh... sangat suke...sgguh puitis bait2 katanye;)