Faces of Me

Faces of Me

What I say is.....

Jika denyut nadi kita sama, bicara di hati juga serupa. Itu satu tanda pasti, kita mungkin serasi...:)

Bersyukur di atas setiap kejadian yang dicipta Allah...

Bersyukur di atas setiap kejadian yang dicipta Allah...

Sunday, March 7, 2010

That's what friends are for...

Salam hari minggu...

Semalam telah dilalui sekali lagi dengan penuh kemanisan, kenangan dan keindahan...
Tiada yang lebih bermakna dalam kehidupan saya melainkan sebuah perhubungan persahabatan yang sentiasa saya harapkan berkekalan hingga akhir nanti.. saya jenis manusia yang suka berkawan dan andainya ada peluang saya suka bertemu dengan sahabat2 saya, berbicara, dan beramah mesra..itu lebih ikhlas pada saya..

Semalam 6hb March 2010 saya bertemu dengan 2 orang teman dari facebook saya, seorang masih muda dan saya anggap macam anak saya dan beliau juga memanggil saya "mama" sementara seorang lagi sudah saya anggap seperti adik saya dan beliau memanggil saya kak shida..
Pertemuan pertama saya, Iena dan Aina (Nana)

Walaupun sebentar cuma namun kemesraan tetap terasa..

Saya dan Nana sebelum menonton Niyang Rapik..

Mama dan Nana

Tiada banyak aktiviti kami semalam namun hari2 indah semalam dipenuhi dengan beramah mesra dan bergelak ketawa..itulah memori manis sebuah persahabatan..
Sepanjang perjalanan hidup saya, saya tidak mahu berhenti dari memiliki lebih ramai sahabat dan biarlah hubungan ini sentiasa ikhlas dan ceria..

Sebelum semalam saya juga telah bertemu dengan 2 anak2 dari facebook, yang pada asalnya saya mengenali adiknya tetapi secara tidak lansung telah turut mengenali kakaknya..itulah indahnya sebuah perhubungan dan pertemuan..

Saya, Muhammad Syafwan dan Nor Hafizah..bertemu di KLCC

2 beradik yang cute...:)

Terima kasih buat semua sahabat2, anak2 dan adik2 yang saya kenali dari apa juga laman persahabatan dalam ruang maya ini..I love you all and I treasure our friendship till the end of my journey...

Tidak lupa jua buat anak angkat saya yang tersayang..rindu dengan dia dan rindu untuk bertemu lagi..mama doakan anak2 mama semua sihat2 dan sukses dalam apa jua yang diusahakan..

Anak angkat tersayang..Nuha..


Salam persahabatan yang tulus ikhlas...

1 comment:

Anonymous said...

wahahhaha..rase gedik semacam je..sbb tak sangka leh masuk blog gak nie..pemes ar lepas nie..huhu
perasan lebih anak mama nie:P
muaaawwhh love you so much mama....