Faces of Me

Faces of Me

What I say is.....

Jika denyut nadi kita sama, bicara di hati juga serupa. Itu satu tanda pasti, kita mungkin serasi...:)

Bersyukur di atas setiap kejadian yang dicipta Allah...

Bersyukur di atas setiap kejadian yang dicipta Allah...

Saturday, January 8, 2011

Mencari dirimu....


Aku mencarimu dalam kelam
Aku mencarimu dalam gelap
Aku mencarimu dalam sepi
Aku mencarimu dalam sunyi....


Aku mencarimu dalam cinta
Aku mencarimu dalam rindu
Aku mencarimu dalam kasih
Aku mencarimu dalam sayang...


Aku mencarimu dalam hati
Aku mencarimu dalam mimpi
Aku mencarimu dalam duka
Aku mencarimu dalam tawa
Aku mencarimu dalam airmata...


Aku mencarimu dimana-mana
Dalam malam yang kelam
Dalam rindu yang bertandang
Dalam sepi yang bertamu
Namun kau tiada kutemu
Kekasih hatiku...



2 comments:

damia adila said...

carilah disetiap genap.. ternyata dia ada untukmu... dan andai kau temuinya.. jgn sesekali lepaskannya.. kerana dia hanya datang sekali.. wahai kekasih hati...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.